OVER KAMPEERHAL RODEN
Waar is jullie winkel?
Onze winkel vind je aan de Kanaalstraat 63 in Roden.
Wat zijn de openingstijden?
Wat leuk dat je bij ons in de winkel wilt langskomen! Voor onze openingstijden, klik hier
Is er een plattegrond van de winkel?
Zeker! Wil je alvast een kijkje nemen wat er allemaal te vinden is in onze winkel van 20.000m2? Bekijk de plattegrond dan alvast hier .
Kan ik gratis parkeren?
Parkeren kan voor de deur en is helemaal gratis.
Kan ik parkeren met mijn caravan of camper?
Ook voor alle kampeerders is er een parkeerplekje. Aan de zijkant en aan de achterkant van ons pand vind je parkeerplekken welke wat ruimer zijn om je caravan of camper te parkeren.
Is er een laadpaal voor elektrische auto’s?
Nee, wij hebben geen laadpaal voor elektrische auto’s. Tegenover ons, bij de Intersport, is wel een laadpaal voor elektrische auto’s. Je moet dan een stukje verder lopen om de ingang van de winkel te bereiken.
Is de winkel bereikbaar met openbaar vervoer?
Je kunt onze winkel bereiken met de bus. Het busstation van Roden is vlakbij, op 9 minuten loopafstand.
Is er een restaurant?
Wil je tussen het shoppen door even genieten van een pauze? Dat kan in ons Kampeercafe! Je vind het Kampeercafe op de begane grond. Alvast een kijkje nemen in ons restaurant? Klik dan hier.
Kan ik in het restaurant terecht met speciale dieetwensen?
Heb je een allergie of dieetwens? Geef het door aan onze medewerkers en zij gaan kijken naar de mogelijkheden.
Wat is er voor kinderen te doen?
Voor kinderen hebben we een groot speelparadijs. En wie weet komt Rody ook wel langs!
Kan ik mijn baby ergens verschonen?
Op de eerste etage vind je de toiletten waar een baby verschoond kan worden. Deze bereik je via het rolpad of via de stalen trap op onze barbecue afdeling.
Kan ik overnachten op de parkeerplaats?
Helaas is dit vanuit de gemeente niet toegestaan. Gelukkig zijn er genoeg campings in de buurt waar je kan overnachten!
Mogen honden mee de winkel in?
Ook je viervoeter is bij ons van harte welkom. Wil je hem wel aanlijnen of in een winkelwagentje de winkel mee in nemen?
Is er een lift in jullie winkel?
Nee, in onze winkel is geen lift. We beschikken allen over rolpaden en trappen.
Is er een rolstoel beschikbaar?
Bij onze klantenservice voor in de winkel, staan twee rolstoelen die gebruikt mogen worden door klanten. Het gebruik hiervan is gratis. Breng je hem na je bezoek weer terug bij de collega’s van de klantenservice?
Is er een outlet in de winkel?
Jazeker, deze vind je op de eerste etage.
Waar zijn de toiletten?
De toiletten vind je op de eerste etage. Deze zijn te bereiken via het rolpad of de stalen trap op onze barbecue afdeling.
Is er gratis WiFi beschikbaar?
In de winkel is gratis WiFi aanwezig.
Kan er betaald worden met VVV-bonnen?
Bij ons kun je in de winkel betalen met VVV-bonnen.
Kan er betaald worden met creditcard?
Bij ons kun je betalen met een creditcard.
Bestaat er een Kampeerhal Roden cadeaukaart?
Op zoek naar een cadeautje? Geef dan een Kampeerhal Roden cadeaukaart cadeau. Deze kun je zowel in de winkel als online kopen. Klik hier om er gelijk één te bestellen.
Hebben jullie een spaarprogramma?
Met onze reizigerspas kun je punten sparen. Elke euro is een punt waard en bij 100 punten heb je € 2,- korting. Heb je nog geen reizigerspas? Vraag onze collega’s er dan naar als je in de winkel bent of bestel hem hier.
Waar kunnen de gasflessen geruild worden?
Je kunt je gasflessen bij onze gasbalie omruilen of aanschaffen. De gasbalie vind je achterin de winkel op de meubilair-afdeling. Benieuwd welke gasflessen we accepteren? Check het hier.
Kan ik een product dat ik in de webshop heb gekocht in de winkel retourneren?
Dit is mogelijk en scheelt verzendkosten. Het is handig wanneer je het ordernummer bij de hand hebt.
KLANTENPAS
Hoe kan ik sparen voor korting?
Met onze reizigerspas spaar je voor korting. Elke euro is een punt waard en bij 100 punten heb je €2,- korting. Laat bij elke aankoop je pas scannen bij de kassa. Klantenpas vergeten te laten scannen? Geen probleem! Stuur een foto van het onderste gedeelte van je kassabon (vanaf de streepjescode tot einde bon) + het nummer van je spaarkaart naar info@kampeerhalroden.nl en we zetten je punten erop. Tot 30 dagen na aankoop kunnen we de punten nog bijschrijven.
Hoe ik mijn gespaarde punten verzilveren?
Op het moment dat je je reizigerspas laat scannen en je hebt genoeg punten gespaard, krijgt de kassamedewerker een melding op het scherm te zien. De medewerker stelt je dan de keuze of je je punten wilt inwisselen voor korting of dat je wilt doorsparen. Deze punten kan je ook inzetten wanneer je online een bestelling doet.
Waar kan ik het saldo van mijn punten vinden?
Wanneer je een account hebt op onze website, kun je hier het aantal gespaarde punten zien. Heb je geen account maar wel een reizigerspas? Dan vind je de gespaarde punten onderaan je kassabon.
Wat zijn de voordelen van een klantenpas?
Je spaart voor korting en bepaalde artikelen zijn scherper geprijsd voor klanten met een klantenpas.
Hoe lang zijn mijn punten geldig?
Na 3 jaar komen je punten te vervallen.
Hoe kom ik aan een klantenpas?
Heb je nog geen reizigerspas? Vraag onze collega’s er dan naar als je in de winkel bent of bestel hem hier
Hoe registreer ik mijn klantenpas?
Klik hier om je reizigerspas te registreren.
CADEAUKAART
Kan ik de Kampeerhal Roden cadeaukaart ook online gebruiken?
Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de cadeaukaart online in te wisselen.
Hoe gebruik in de cadeaukaart?
Bij een aankoop bij ons in de winkel kun je je cadeaukaart laten scannen. De medewerker zal dan het tegoed op je cadeaukaart verrekenen met het te betalen bedrag. Moet je minder betalen dan het tegoed op je cadeaukaart? Geen probleem, je kunt het bedrag van de cadeaukaart in delen uitgeven en hoeft niet in een keer besteed te worden.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om de cadeaukaart online in te wisselen.
Tot wanneer is de cadeaukaart geldig?
Onze cadeaukaarten zijn 5 jaar geldig.
Waar kan ik een cadeaukaart kopen?
Onze cadeaukaarten kun je zowel in de winkel als online kopen. Klik hier
Kan ik zelf het bedrag voor een cadeaukaart bepalen?
Ja hoor, dit kun je zelf bepalen. Online geven we een aantal opties welke je kunt bestellen. Staat het gewenste bedrag er niet tussen? Neem dan via de mail contact met ons op en we helpen je graag verder.
Moet je minder betalen dan het tegoed op je cadeaukaart? Geen probleem, je kunt het bedrag van de cadeaukaart in delen uitgeven en hoeft niet in een keer besteed te worden.
Welk bedrag staat er op mijn cadeaukaart?Benieuwd wat voor bedrag er op je cadeaukaart staat? Onze klantenservice medewerkers kijken het graag voor je na. Kom langs in de winkel of stuur via de mail een foto van de streepjescode welke achterop de pas staat.
ACCOUNT & GEGEVENS
Kan ik mijn gegevens aanpassen?
Wil je een adreswijziging doorgeven of is je telefoonnummer/mailadres gewijzigd? Dan kan je dit zelf wijzigen in je persoonlijke account.
Waar kan ik al mijn bestellingen zien?
Als je een account hebt op onze website kun je in je account onder ‘’mijn bestellingen’’ je bestellingen terugvinden.
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij behandelen je gegevens uiterst zorgvuldig. In onze Privacy Policy lees je hier alles over.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Dit kan op twee manieren. In je persoonlijke account heb je de mogelijkheid om je af te melden voor de nieuwsbrief. Daarnaast kan je onder aan de nieuwsbrief ook een link vinden om je uit te schrijven voor onze nieuwsbrief.