Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
Dit verschilt per product en per leverancier. De garanties lopen tussen de 1 jaar en levenslange garantie. We proberen bij elk product zo veel mogelijk de garantietermijn te melden.
Hoe werkt een reparatie?
Wat vervelend dat je product kapot is. We adviseren je om eerst melding hiervan te maken per mail bij onze klantenservice met foto’s voordat je naar de winkel komt. Hiermee kunnen we in de meeste gevallen op voorhand al aangeven hoe nu verder.
Reparaties, indien mogelijk, worden gedaan door onze leveranciers. Houd rekening met een reparatietermijn van 4 tot ongeveer 8 weken. Het reparatietermijn is een schatting en is per product verschillend.
Doen jullie zelf reparaties?
Nee, wij doen zelf geen reparaties.
Is mijn reparatie gratis?
Dit verschilt en is afhankelijk van de garantie die nog op het product zit.
Wat als mijn reparatie niet onder de fabrieksgarantie valt?
Wanneer je een product bij ons hebt teruggebracht dat buiten de garantie valt en reparatie wel mogelijk is, zullen wij de kosten van deze reparatie van tevoren aan je voorleggen. Als je akkoord gaat met deze kosten zal de reparatie worden uitgevoerd. Mocht je niet akkoord gaan, dan wordt het artikel niet gerepareerd en kun je deze bij de klantenservice ophalen zodra het bij ons binnen is.