VRAAG MAAR RAAK
Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina om te zien of jouw vraag hiertussen staat. Neem anders contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.
VEELGESTELDE VRAGEN
Neem je viervoeter gezellig mee naar onze winkel.
Onze winkel vind je aan de Kanaalstraat 63 in Roden.
Tussen het shoppen door kun je genieten in ons Kampeercafé.
Parkeren kan voor de deur en is gratis.
Nee wij hebben geen lift, wel beschikken wij over rolpaden en trappen.
De garantie verschilt per product en per leverancier. De garanties lopen van 1 jaar tot levenslange garantie.
Wat vervelend dat je product kapot is, wij adviseren om hier eerst melding van te maken bij onze klantenservice met foto's. Reparaties, indien mogelijk worden gedaan door onze leveranciers. Houd rekening met een reparatietermijn van 4 tot 8 weken.
Een cadeaukaart kun je kopen bij onze klantenservice of online in de webshop.
Je bestelling kan je afhalen bij de klantenservice op vertoon van je ordernummer.
Wij bewaren gevonden voorwerpen twee maanden bij onze klantenservice.
OP ZOEK NAAR DE OPENINGSTIJDEN VAN DE WINKEL?
Naast onze winkel, waar je heerlijk kunt shoppen, kun je ook 24/7 terecht in onze online winkel! Hier shop je ons uitgebreide assortiment aan kampeermeubelen, tenten, kleding, barbecues en nog veel meer!
WEGWIJS IN DE WINKEL
Met een winkeloppervlakte van wel 20.000 m2 raak je nog wel eens verdwaald. Geen probleem! Onze collega's zijn er om je op weg te helpen. Toch van tevoren even kijken waar je precies in de winkel moet zijn? Pak dan de plattegrond erbij en ga op pad.
BEN JE NIET TEVREDEN?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wil je daarom een klacht indienen? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kampeerhalroden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.